Cirkusfestival

Hittade en mapp med gamla bilder från vårt 20-årsjubileum 2004. Ska vara snäll och lägga upp några extremt fula bilder på mig själv, men ni måste lova att inte skratta ;-)



1. Hmm... hade nog sett bättre ut med lite läppstift. Dessutom måste jag nog ha plockat ögonbrynen en aning ojämt ;-) Lite cred ska jag iaf ha för de jämna och fina bollarna på kinderna...
2. Här ser jag nästan lite läskig ut. Helt likblek ju!
2. Jag och David. Min mun ser ut som en ekorres!
3. Jag och Timo (finsk lindansare). Tror någon bröt sig in i mitt sovrum och stoppade in lite silikon i läpparna under natten :)


Kommentarer
Postat av: Katinka

Hahaha oerhört söta bilder ;)

2008-04-09 @ 17:47:22
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0