Denna helg kommer gå till historien!

För första gången sedan jag flyttade till Sthlm har jag TVÅ aktiviteter att välja mellan under ett och samma veckoslut:

1. Gympaläger på Lagnö
2. Party med David m.f. (eller tja, filmkväll eftersom den mesen i sista stund kom på att han äter pencilin.. haha)

Valde till att börja med alternativ nummer två men efter mycket funderande fram och tillbaka vann slutligen alternativ nummer ett. Så i helgen blir det läger med träning och champagne (tydligen). Hoppas det blir kul (så att jag inte behöver ångra att jag valde fel)

Fick mail från Claes på NLT där jag ska tillbringa min sommar som redigerare. Börjar med introduktion den 12/6 och jobbar från 19/6 - 22/8 måndag till fredag 9-18. Ledig midsommarafton :) Det blir med andra ord ca 10 veckor! Shit... Vet fortf inte vad jag får i lön men det känns ganska oväsentligt. Det jag värdesätter mest är erfarenheten.

Lite tungt att behöva jobba hela sommaren men jag klagar absolut inte! Är SÅ himla tacksam över det här jobbet att jag inte hittar ord. Bra är också att jag börjar så sent som kl 9 vilket innebär att jag kan unna mig en joggingtur på morgonen utan att behöva gå upp mitt i natten :) Kl 18 är kanske lite sent att sluta men strunt samma :)

Så var vaktmästaren hit idag! KORS I TAKET! Han tittade lite på mitt lysrör och bestämde att dom skulle byta hela skiten. Tack för det! :)

Nej, nu ska jag pilla klart med mitt personporträtt som ska in imorgon kl 10

godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0