Fem tillbringare till toaletten

Jaha det här var ju ljusblått! Min toalett tycks ha gått sönder i den meningen att det inte går att spola. Konstigt eftersom den fungerade igår och jag har vatten i kranen och allt...

Tack och lov så kom min oerhört smarta vän David på att man kunde hälla i vatten istället för att spola. Det fungerar faktiskt! Fem tillbringare med vatten i toaletten så är den som ny :)
Dock går det inte att spola ner pappret utan det får man lägga i pedalhinken bredvid. Borde kanske ringa till vaktmästaren men jag skulle gissa att han är för upptagen för att komma hit.

Det är som att vara i Nord Korea igen. Där gick det inte att spola i toaletten utan man hällde i vatten och lade pappret i en liten balja bredvid. Det var jätteäckligt!

En annan lite udda toalett jag fått äran att stifta bekantskap med är spegeltoaletten på en nattklubb i Kina på bilden nedan. Alla väggar var speglar (och även taket) så det var som att befinna sig i en labyrint. Bilden föreställer EN toalett men det ser ut som flera. Jag trodde att det var kollektivkissning som gällde så jag försökte gå lite längre in vilket såklart resulterade i att jag gick in i väggen. Dessutom höll jag på att inte hitta ut. Tänk er ett besök på den toaletten efter några drinkar... hahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0