Fy fan vilken hemsk värld vi lever i!

Äntligen har dom hittat lilla Engla. Förstår verkligen inte vad det är för människa som kan göra en sådan sak mot någon annan - ett litet barn till på köpet! Jag blir så förbannad! Och illamående på samma gång! Fy fan, hoppas den jäveln får livstid!

Idag har jag skrivit klart mitt personporträtt. Vilken pers! 5000 tecken kan te sig mycket men i själva verket är det ingenting! När jag skrivit en fjärdedel av det jag tänkt skriva så var jag tvungen att radera allt och börja om med en annan vinkel eftersom det tillåtna utrymmet tog slut. Har nyss varit hemma hos min intervjuperson och fått texten godkänd så nu har jag ledigt till på torsdag... typ :)

Gårdagen var trevlig. Årets första grillning: Älgkött och kyckling med klyftpotatis och bearnaisesås gjord på lättkesella. GUD va gott det var! Vin, cider, POPCORN och trevligt sällskap. Bortsett från förlusten i TP så var det en toppenkväll :)

Imorgon bär det av hem till Stockholm. Måste förbreda opponeringen på Emmas text också (riktigt ledig är jag inte)

Nu ska jag se på inspelat "Så ska det låta" och äta fruktsallad med min underbara mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0