Gårdagen...

Hade förresten väldigt trevligt igår även om jag av någon anledning inte var på partyhumör. Det lönade sig dock idag för jag vaknade upp utan huvudvärk :) Södertälje är förövrigt ett ganska så trevligt ställe har jag kommit underfund med, även om det är lite läskigt att åka nattbussen hem... Igår gjorde jag iaf ett smart drag och åkte ända till Huddinge och bytte där till Visättrabussen som går hela vägen fram till min dörr. Det gick väldigt smidigt faktiskt... Ibland är jag bra smart :)

Nu har jag joggat, käkat frukost och borstat tänderna så nu ska jag bara klä på mig och sedan bär det av in till stan för att träffa Elias. Ska bli skoj!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0