Hemfärd idag

Idag gick jag upp 05.50 för att tvätta = Inte kul, trött som jag var. Kl 9 var det dags för skola där vi fick göra en jätterolig skrivövning som gick ut på att intervju varandra om ett minnesvärt ögonblick och sedan skriva en scen om det.

När jag kom hem luktade det hantverkare och jag drog slutsatsen att det varit sådana här medan jag varit borta. Mycket riktigt, jag hade fått nya kranar och nu dusch (en sån där med stort härligt munstycke). Dessvärre är hela badrummet skitigt (jag som städade i förrgår) och jag kan inte städa det innan jag åker för att vattnet är avstängt! Dumt... Tycker förövrigt att det är lite obehagligt att veta att det varit folk inne här när jag inte är hemma... Fast jag vet å andra sidan inte om jag hade velat vara hemma heller... haha

Kommentarer
Postat av: Katinka

Du, akta dig för den. Skulle ju kunna vara nåt virus-skit... tänkte så att de inte kopierade ditt lösenord eller nåt nu! =/

2008-04-11 @ 01:51:09
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0