Hemsk natt!

Vaknade vid tretiden av att jag hade djävulskt ont i magen. Inte sådär ytligt ont utan värk långt, långt inne i övre maghalvan som strålade ut åt alla möjliga håll och kanter.

När jag steg upp ur sängen var det med nöd och näppe jag lyckades ta mig in i badrummet. Kallsvettandes svepte jag ett glas vatten och svalde en alvedon. Sedan svimmade jag. Nåja, nästan iaf...

På något sätt lyckades jag iaf somna om och fem timmar senare vaknade jag pigg och utvilad. Snörde på mig gympadojorna och gav mig ut på en joggingtur. Av nattens krämpor fanns inte ett spår.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Oj men gumman! Stackare! Vad skönt att det gick över!! =)

2008-04-04 @ 14:00:29
URL: http://tinkalinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0