Kanonhelg!

Har haft en jätterolig helg och jag är glad att jag bestämde mig för att åka med på lägret...

Fick skjuts till Lagnö dit vi anlände ca kl 11. Träning hela dagen (eller tja, jag var väl egentligen mest bara lat).
På kvällen blev det bastubad och champagne med ett gäng nakna karlar (!) Kan inte direkt påstå att dom var pryda... haha... Vi tjejer behöll dock handdukarna på ;-)

Middag och vin. Världens godaste (och förmodligen flottigaste) paella. Kvällen var fortsättningsvis himla trevlig och avslutades med ett besök i bastun och ännu mer champagne. Kom i säng först kl 4 på morgonen så att påstå att jag är seg idag är en underdrift...

Har tyvärr inga bilder iom att jag glömde kameran hemma :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du skriver om kul saker du med, men har fel sökord bara i bloggen :P
du kommer få en del extra nu när du har med ord som "nakna" och "pryda" :D
verkar ju ha varit en helkul helg iaf =D

2008-04-20 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0