Lördag

Jag sov länge idag. Hade tänkt åka in till stan och kikat runt lite men jag tror inte att jag hinner det nu. Får åka in tidigare imorgon istället innan jag ska träffa Elias.

Var inte alls på festhumör för några timmar sedan, men nu börjar jag faktiskt bli lite pepp... ska bli skoj (hoppas jag).

Är på värsta shoppinghumör men jag försöker hålla i pengarna tills mamma kommer om några veckor. Alltid roligare med en rejäl shoppingrunda än att köpa saker lite då och då...

Förövrigt saknar jag A-K jättemycket! Saknar även mina vovvar och min familj. Ska bli skönt att åka hem nästa vecka. Förmodligen åker jag redan på tisdag. Lite trist att missa gympan men det är väl smällar man får ta ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0