Tisdag

Idag är jag ledig. Det är skönt... Väldigt skönt... Även om jag måste plugga ;-)

Vi ska skriva personporträtt och jag har ingen aning om vem jag ska skriva om. ALLA förslag är välkomna! Mailade Tony Richardsson tidigare men han ville inte prata med mig :(

Det satt en lapp på min dörr imorse: "Arbete i din lägenhet 9-14 april". Tydligen är det byte av köks- och duschblandare men inte ska väl det behöva ta flera dagar?! Gud va jobbigt, speciellt eftersom jag åker hem på torsdag. Tycker inte om att det är skitiga hantverkare i min lägenht och definitivt inte om jag inte är hemma!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sara Eriksson, om du kommer ihåg? ;o
Alla i min gamla estet klass har ju fått barn nu.
Sen såg jag att Ida, som var tillsammans med Simon i din klass på kyrk ska ha barn med.
Babyyboooooom

2008-04-08 @ 13:45:41
URL: http://ljudeffekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0