080808

Idag är det 080808. Och var befinner jag mig? Jo, i Ludvika! På jobbet! Hade så ofantligt gärna velat följa med Ida och Anni till Sthlm idag och besöka Stureplan ikväll... Men men, such is life :(

Hade iof kunnat åka i kväll när jag slutar jobba men då ville det sig så illa att mina morföräldrar kommer på besök i helgen. Det ska dock bli himla kul att träffa dem då jag inte gjort det på hela sommaren.

Dessutom är det fult väder i Sthlm (hoppas jag!) Får festa loss här hemma istället. Blir nog kul det också...

Jag vill ha kräftskiva! Någon som vill vara med?

Kommentarer
Postat av: Johan

klart jag kommer ^^

2008-08-09 @ 00:29:09
Postat av: Anonym

wohooo..jag var där! :P :P :P Haha! Kommer delta i en avskedsfest just den 23e. men jag ska ha en egen avskedsfest ev. helgen efter och du står såklart högt upp på listan ;) ;)

2008-08-14 @ 20:38:40
Postat av: Elias

2008-08-14 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0