På jobbet

Äntligen är det fredag vilket innebär att en helg med hela två underbart lediga dagar står för dörren. Ikväll blir det kräftskiva med familjen och imorgon blir det förstås partaj :) Är dock oerhört besviken på vädret som förutspåtts regningt med åska. Jag som planerat in en heldag på stranden imorgon... men men, får väl hoppas på nästa helg istället då.

Har konstaterat att jag bara har 3 veckor kvar bland trycksvärtan. Både skönt och lite trist. Därefter sätter jag mig direkt i skolbänken. Inte många lediga dagar denna sommar inte (får kompensera för förra sommaren då jag var ledig 6 veckor)

Imorgon fyller A-K 22 år. Undra vad man ska hitta på för present... hmm.. svårt.

Idag ska jag ut och käka lunch med mamma. Ska bli gott! Hoppas hon bjuder för jag har redan ätit ute två gånger denna vecka. I onsdags med jobbet och igår då det blev sushi med B1, B2 och Teo...

Längtar "hem" till Stockholm nu... Ska bli skönt med lite vardag. Egentligen gillar jag inte den flexibilitet och ostabilitet som sommaren medför. Tur att den bara infaller en gång om året ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0