Party med drag :)



Igår blev det party med min gamla vapendragare från gymnasiet, Sofie. Senast vi festade tillsammans var för över tre år sedan på vår student, en kväll som slutade med tårar och uppsagd vänskap. Denna gång blev det tack och lov angenämare :) Sofie hade rotat fram gamla filmer från vår skoltid som vi hade väldigt roligt åt. Skrattade så att tårarna rann! Bland annat såg vi vår Nikolas Copernicus-film (stavning?) och musikvideos som vi gjorde när vi slutade nian.

En riktigt rolig kväll med andra ord! Vet förresten inte riktigt vad som hänt med Trädgårn! Från att ha varit ett förpestat tillhåll för 18-åringar med icke dansbar musik har stället förvandlats till en riktigt schysst krog med drag. Dansade så att svetten rann. Mer sånt vill vi ha :)

  
  
  

Kommentarer
Postat av: Daniel

Frida! Du är en ond människa. Dessa foton skulle ju censureras eller arkiveras och aldrig visas! Iaf en bild på mig och Sofie:)



Tack för kvällen iaf. Jättetrevligt att liksom festa med dig:)





2008-08-03 @ 20:43:15
Postat av: frida

Hahahaha, jag vet jag är grym! Vänta bara, nästa gång lägger jag ut bilderna på facebook istället ;-)



tack, själv. som sagt, himla kul!

2008-08-03 @ 21:59:49
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0