Snart två veckor kvar...

Jag har börjat nedräkningen. Inte för att det är tråkigt att jobba - tvärtom, utan pga att alla vikarier faller som flugor ut i den underbara ledigheten som i mitt fall lyser med sin frånvaro. Nu är det bara jag och Fredrik kvar. Tobias jobbar sista dagen idag :( *snyft*

Hade jag inte jobbat två veckor till så skulle jag i denna stund förbereda för Tysklandsresan tillsammans med allt cirkusfolk. Jag skulle tillbringat en skön vecka på ön Sylt, andats in doften av bränt cirkustältgummi och sockervadd. Det finns inget underbarare!

JAG VILL UPPTRÄDA! NUUUU! Någon av mina kära läsare som råkar äga en tidsmaskin? I sådana fall vill jag tillbaka till 2004. Härligt år!

Idag blir det fika med Ida och Anni. En sista fika innan Ida drar till Peru. Hur ska vi klara oss utan henne? Tur att det bara är i 10 veckor, och jag drar hur som helst tillbaka till Sthlm snart...

Slutligen har jag konstaterat att min tusenlapp som jag fick av farmor i måndags år SLUT :(
Kåravgift = 290 kr
Klippning = 360
Hemligt nödvändigt ont = 220 kr

Dessutom väntar en mastodontutgift som stavas SL-kort (2000 spänn)! Hejdå resten av födelsedagspengarna. Det var kul att lära känna er.


Kommentarer
Postat av: Katinka

<3

2008-08-06 @ 12:15:06
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Jannice

Och jag vill bara bort från Stockholm och tillbaka till den underbara staden Göteborg där man betalar 300 kronor för månadskortet och inte 690. Och egentligen inte behöver ngt eftersom en central lgh innebär att man kan gå eller cykla överallt. Underbart.

2008-08-21 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0