Trevlig dag

Pengarna bara rinner! Som sand mellan fingrarna. Snart är de slut. Tokslut! Jag måste skärpa till mig!

Idag var jag med Mikaela och David in till stan för att göra en skoluppgift. Vi skulle intervjua en människa i ca 20 min om vilka krav de tyckte att man kan ställa på invandrare. På kulturhuset lyckades jag leta på den jobbigaste gubben jag någonsin träffat (såklart!) så i säkert en halvtimme tvingades jag lyssna på hans utläggning om hur dåligt alla svenska pensionärer har och att han och alla han känner ska rösta på Sverigedemokraterna i nästa val. Visst, gör det du. Du lär ju knappast få högre pension pga det.

Lunch vid universitetet och sedan yoghurtglass! :) Planerna var att gå på bio ikväll men jag bangade ur för jag orkade inte. Får bli på måndag istället.

Nu ska jag plugga... För jag är så himla ambitiös ;-) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0