1 december


Utsikt från fönstret en novemberkväll

Första dagen på min lediga vecka (som iof inleds med ett seminarium i eftermiddag).

Vaknade kl 10 av att en hantverkare ringde på dörren. En riktigt söt sådan. Synd att jag inte var mer presentabel än jag var i min turkosa t-shirt och ruffsiga hår ;-) Han ville byta reglegat på elementet (heter det så?) Skönt att få det gjort för jag börjar bli ganska skapligt irriterad på att dom säger att dom ska komma det och det datumet men aldrig kommer!

Efter en skön joggingrunda åt jag frukost och tittade på första avsnittet på Sunes jul och Mysteriet på Greveholm. Det gör jag varje år. Har nämligen dissat tv:s julkalender eftersom de bara blir sämre och sämre ju äldre man blir ;-)

Undra vad jag ska hitta på denna vecka då. Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0