Fredag

Idag ska jag inte göra någonting hade jag tänkt. Ingenting viktigt iaf. Eftersom det är fredag så tänkte jag i alla fall åka till Huddingehallen och simma lite. Kanske tar en sväng på stan också och letar lite julklappar...

Träffade Anni igår. Det var trevligt :) Var länge sedan vi sågs (eller tja, länge sedan i min värld iaf).

Tror det får bli en nykter helg denna helg. That´s the plan åtminstone sen får vi se hur det artar sig... Med tanke på att jag ska festa både torsdag och lördag nästa vecka så känns det som en ganska bra idé. Faktiskt....

Från träningen i tisdags. Ola och Anthony.

Kommentarer
Postat av: E

Hallå hallå! Som jag saknar dig och träningen. Här har man gått och blivit sådär degig om magen haha..Allting är fint med mig! Hur mår du och kalla Sverige? Ser inte kul ut med all snö!



Kram kram!

2008-12-05 @ 15:12:54
URL: http://eliasmoussa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0