Good luck liksom!



Idag bär det av hem till Ludvika och detta är min packning exklusive datorn som jag sitter och skriver på för tillfället. Hur jag ska lyckas släpa allting till Cityterminalen är för mig ett mysterium. Vet inte alls hur jag ska bära mig åt!

En irriterande sak är att min pappa kommer och hämtar min bror i Uppsala precis samtidigt! Han hade klantigt nog inte varit förutseende och bokat biljett i tid och tågen var fulla! Tyckte pappa kunde komma förbi och hämta mig också men jag fick inte tillbaka pengarna för min biljett! Fan!

Så valet är alltså att släpa denna skit till centralen och svettas ihjäl på kuppen MEN få 200 spänn för bussbiljetten av mamma när jag kommer hem ELLER låta pappa komma och hämta mig men då får jag inga pengar för bussbiljetten. Svårt va? Jag valde iaf alternativ nummer ett...

Jaja, strunt samma.. Nu väntar jul och några underbar veckor i ocivilisationen (finns det något som heter så förresten?). Ska bli så skönt!

Vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0