Gamla bilder

Satt och grävde bland gamla bilder igår. Det var nostalgi på hög nivå vill jag lova. Tänkte dela med mig lite.
Vi börjar med några gamla cirkusbilder :


           
1                        2                           3

1. Gammal rep-bild till vår broschyr. Tror jag kan ha varit 14 år gammal
2. Ännu en gammal borschyrbild. Jag och Anna i vårt ring-nummer
3. Kände att jag ville bjuda lite på mig själv. Dett är en mindre smickrande bild från Siggebohyttan (2005)

    
4                                    5                                 6

4. Köln 2005
5. Uppvisning för kineser i Folkets Hus, Ludvika. Denna bild hamnade på förstasidan i NLT
6. Jag och Maria. Framsida till DVD-fodral


Kommentarer
Postat av: Parre

Nej vad hemskt, hoppas det löser sig med dina Kina-bilder!

Ja schlager imorgon är givet, de andra är schlagertöntar precis som du och jag;)..

Haft en bra dag, själv har jag träddat Malva (3 dagar idag!) och hon är ljuvlig.. ligger och kollar med stora ögon på allt och bara ler..

2008-02-29 @ 21:26:34
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Katinka

Grymma bilder på cirkusartisten frida!! ^^ Cool!

2008-03-01 @ 00:26:42
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Mr Tias

Det kan låta illa, det kan låta som värsta krog fylle kommentaren och du är antagligen trött på kommentarer ang ditt utseende och fysiska prestationer. Men då jag inte känner dig så jag kan inte säga något om dig som person. Så ...

Jisses - det där ser riktigt bra ut. Och vilken mental styrka du måste ha för att bli så duktig.

Imponerad ... :o)

2008-03-01 @ 11:24:55
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0