Grey´s anatomy!

Idag är det onsdag, men inte vilken onsdag som helst. Det är säsongsstart av världens bästa serie Grey´s Anatomy!!! Har laddat upp med en gigantisk fruksallad med solrosfrön :)

Igår var jag ledig vilket var himla skönt även om jag var tvungen att å upp tidigt. Fick väldigt mycket uträttat i alla fall. Besök av David på "morgonkvisten" vilket innebar att jag fick se hans nya bil som var... tja... vinröd (jag är rätt kass på det här med bilar)

Sedan tog jag en sväng in till stan vilket resulterade i ännu mer shopping i slutspillrorna av rean. En tröja på Gina Tricot för 29 kr (hade kostat 200), en blå tunika på MQ för 125 (500) samt ett par bruna leggins för 40 spänn (180). Det är roligt att fynda :)

Därefter var jag runt och letade litteratur till uppsatsen. Medis-bibblan hade ingenting så det blev en sväng till stadsbiblioteket där jag spenderade några timmar... Fick tillslut tag på merparten av det jag ville.

Det rinde även en snubbe från "Talang" igår. De var tydligen väldigt intresserade av mitt nummer (som knappt existerar längre) och ville att jag skulle komma till cirkör och visa det på söndag. Jag sa att det inte gick men att jag kunde skicka en video istället. Ringde Barbro som letade på en gammal inspelning från Monte Carlo vilket innebär att jag har en hel del att leva upp till... Så nu blir det till att åka hem och träna för det vore himla kul att vara med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0