Hemma (eller borta... eller nåt)

Tillbaka är kanske ett bättre ord? Tillbaka i storstaden. Resan blev som väntat en riktig mardröm. Iaf promenaden från pendeln och hem. Jag överdriver inte när jag säger att jag trodde att mina armar skulle gå av på mitten!

Tror jag håller på att blir sjuk. Mamma trodde dock att det var bakfylla men jag kokar verkligen inombords... Hoppas det går över för jag har inte tid att vara sjuk. Gårdagen var trevlig. 4 pers blev vi på vår lilla "fest". Melodifestival och kaffelikör samt Fridas sjukt bra musik (vilket de andra förmodligen inte höll med om.. hehe). Förlorade STORT i tp.... fast det är kanske något man inte ska skylta med på sin blogg ;-)

Imorgon börjar uppsatsskrivandet... Håller tummarna för att vi ska lyckas knåpa ihop en hejdundrande bra uppsats :)

Tänker mycke på A-K. Var länge sedan vi sågs nu. Saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0