Lördag

Kom verkligen inte på någon bättre rubrik...

Som ni säkert förstått så är det lördag och jag känner mig bakis vilket är hur konstig som helst eftersom det enda alkoholhaltiga jag drack igår var ett glas vin till maten. Ont i magen har jag också, förmodligen av den anledningen att jag har ätit en hel del sockerfritt godis (det är med tungt hjärta jag tar tillbaka ALLA mina tidigare hyllningar till sötningsmedel!)

Idag har jag cyklat 1,5 mil och tränat lite på cirkusen. Träningen går bra bortsett från att jag är lite dåligt inkörd med musiken men det kommer nog :) Ikväll ska jag ut i skogen och festa lite men än så länge är det bara jag och två Björnar. Hoppas vi blir några fler åtminstone... Fast å andra sidan så är jag inte så himla partysugen heller...

Gårdagen var trevligt. Träna, simma med mamma och fika med B2. I torsdags blev det en spontanfika framåt kvällskvisten med Ida och Anni. Alltid lika trevligt :) Tillbringade nästan 3 timmar på Engel... Gud va jag älskar det caféet :)

Sthlm imorgon. Kommer bli en mardrömsresa med tanke på att jag måste släpa med mig mitt tunga rep i en väska utöver min andra packning! Ser inte fram emot det...


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hehe, Låter bra! ser med spänning fram emot resan om du kommer med och vinner Talang! :)

2008-02-23 @ 15:58:59
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0