Namnsdag!

Idag när jag slog på mobilen såg jag att det var den 18 februari. I över en timme gick jag runt med den välbekanta känslan av att det var något speciellt med just det här datumet.

Tillsist kom jag på det! Jag brukar ju ha namnsdag den 18 februari, vilket helt logiskt innebär att jag har namnsdag idag...

.... vilket i sin tur innebär att det är Stefans födelsedag! Eller var det den 19 feb? Att ja aldrig lär mig...

Nu ska ja städa! Skulle ha gjort det igår egentligen men då var jag bakis och inte alls på humör. Så idag blir det städ- och tvättdag innan skolan och sista duggan... :)


Kommentarer
Postat av: reb

Oj, grattis i efterskott :)

2008-02-19 @ 15:34:33
URL: http://ljudeffekt.blogg.se
Postat av: Frida

tack :)

2008-02-19 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0