Party (ny blogg)

Har suttit i flera timmar nu och sparat ner inlägg från gamla bloggen i ett worddokument. Lite sorgligt känns det med tanke på att jag faktiskt har haft min blogg i över två år och hunnit producera 418 inlägg. Men men, such is life :)

För att det inte ska vara så tomt här så har jag publicerat de senaste inläggen från andra bloggen. Så nu känns det lite bättre iaf:)

Igår blev det vin och  melodifestival med Parre. Himla trevligt, hade jätteroligt! Vi var på "Kickis" på Kungsgatan där de spelade hyfsat bra musik men medelåldern på det motsatta könet var dock något för låg för att jag skulle gå igång. haha!

Idag blir det plugga för hela slanten. Får nog sätta lite fart med tanke på att jag lyckats med konststycket att sova bort halva dagen (blir lätt så när man är ute och flänger på nätterna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0