Så lågt Hillary!

Demokraternas lilla svarta älskling Barack Obama figurerar idag på Atonbladets webbsite klädd som muslim.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1920602.ab

Kvinnan som anklagas för bildens offentliggörande heter Hillary Clinton - Barack Obamas motståndare i kampen om logi i det stora vita huset de kommande åren.

Jag gillar Hillary. Fram till idag har hon varit min favortikanditat om presidenttiten. Därför blir jag förvånad över detta utspel och det faktum att Clintons kampanj har sänkt sig till skamligt skrämselskapande, som Obamas anhängare uttrycker det hela.

Jag är benägen att hålla med. Den senaste tidens nederlag tycks ha tagit hårt på Hillary Clinton som nu verkar ha insett att om hon inte kan vinna valet på eget bevåg så är hennes enda chans att smutskasta sin motståndare genom att påstå att denne i hemlighet är muslim och därmed även antiamerikan.

Så lågt!

image27                image26


Kommentarer
Postat av: Parre

Tack alltså du fattar inte vilken lycka jag svävar i.. vill bara få träffa henne nu. De har dessvärre inte besökstid på örebro bb, så jag får hålla mig tills de kommer hem.. och då ska jag ut och rulla barnvagn!

Hur kunde jag missa dig sist du var hemma..? hade velat träffa dig :(

Händere i helgen? Själv ska jag ut, fest med #hollywood tema"

2008-02-26 @ 21:21:06
URL: http://parris.blogg.se
Postat av: Petra

Checka gärna in "mitt" citat om Clinton.. :)

2008-04-26 @ 23:42:02
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0