Världen är liten (hockey och storfrämmande)

Lyckad gårdag :)

Skola 13-15 (tror fan ja klarade duggan den här veckan vilket känns super). Pendel till Huddinge tillsammans med David för att möta Elin som jag inte träffat på hundra år - minst!

I väntan på Elin käkade jag och David sushi/thaimat. Hur gott som helst även om sushin i flempan är långt mer prisvärd. Fick även höra att vi har en erotikshop i Luvika! Hur kan jag ha missat det?! David var iaf stolt över att veta något om min hemstad som jag inte visste... haha! Men det bjuder jag på :) Nu vet jag vad jag ska göra nästa gång jag åker hem ;-)

Efter många om och med anslöt Elin (den lilla filuren hade varit på sightsing till västerhaninge! hahahaha!)
Fika

Buss till Björkängshallen för att spana in när Leksand spöade Huddinge med 4-2! Elin var där i egenskap av reporter för DD vilket innebar att vi fick sitta på pressläktaren (woohoo, gratis hockeymatch). David fotade för TT så även han fick sitta där :)
Och så från ingenstans promenerade Tommy Staaf in (min arbetsgivare på SISU för några år sedan). Tydligen så skriver han för DD han med och brukar turas om med Elin att rapportera från Leksands matcher.

Ja, vad säger man? På en några kvadratmeter stor yta i Huddinge befann sig min klasskompis från Södertälje, min fd arbetsgivare från Hagge samt min gamla klasskamrat/kompis från Smedjebacken. Världen är bra jäkla liten ibland ;-)

Dumpade Elin vid tåget imorse halv 7. Stackarn började skolan i Gävle redan kl 10. Det blev en tidig morgon med andra ord, men det gör inget. Ska bara dricka upp kaffet och sedan ska jag in till stan. Blir även ett besök på bibblan på medis för att införskaffa litteratur till uppsatsen

Gympa ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0