Love in Manhattan

Kvällen började med en stor besvikelse faktiskt redan på eftermiddagen då jag upptäckte att Narnia inte gick på bio idag (förutom kl 17 då jag inte slutat jobba). Jag och A-K bestämde oss därför för att hyra film. Det var jättelänge sedan jag hyrde film faktiskt. Nu för tiden blir det mest köpa eller ladda ner (usch va kriminell jag är)

Med baguetter, keso, kalkon, vindruvor, jordgubbar och kallt te avnöjt vi "Love in Manhattan" - en mycket tragisk historia. Handlar om en karl som är döende i cancer som (märkligt nog) blir kär i en kvinna som också är döende i cancer. Precis, tragiskt var ordet :(

Mamma ringde och tjatade om sina blommor som jag såklart glömt att vattna. Jag lovar att jag kommer ha ihjäl dom innan nästa fredag då hon kommer hem! Inte för att jag glömmer att vattna dom utan för att jag vattnar för mycket (tror jag). Av någon anledning kommer jag inte riktigt överens med blommor...

Nej, nu ska jag sova. Det är en dag imorgon också. En FREDAG (!) vilket innebär att det snart snart snart är helg! :)


What would I suppose to do without you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0