Mamma Mia

först vill jag bara säga följande: JAG HATAR FINNAR! Har lyckats få en dum jäkel jättenära ögat som ömmar och värker så jag kan knappt blunda!!! Det enda positiva är att det är en perfekt finne att öva på att ta bort i Photoshop. Thomas har visat hur man gör :) Ska prova imorgon...



Var och såg Mamma Mia ikväll med mamma och Johan. Hela Ludvika hade bestämt sig för att göra samma sak för det var kö långt ut på gatan. Tror dock inte att det var någon film för Johan. Han muttrade följande i örat på mig: "Tur att hon är snygg iaf!" (syftade på tjejen som hade huvudrollen).  Filmen var underbar även om skådespeleriet var lite överdrivet.

Btw så har jag kommit på varför så många killar har läst Jenna Jamesons självbiografi "Att älska som en porrstjärna". Den är nämligen fullsmockad med porrbilder!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0