Mr Right Now

Det är knepigt det där med kärlek. Jag har hittills alltid varit väldigt målmedveten och vetat precis vad jag vill ha men nu är det massor med känslor i omlopp, känslor som jag inte riktigt kan kontrollera eller ens orkar försöka förstå. Jag är förvirrad! Minst sagt... vill så mycket men jag har ingen aning om vad jag vill mest..

Jag har iaf en sak klar för mig: Jag ska sluta leta efter Mr Right. Från och med nu är det Mr Right Now som gäller :)
(Undra vart jag läste det någonstans? Klokt låter det iaf)

Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Ha, ha, ha ... det var ju både skoj och insiktsfull på en gång. :o)

2008-08-05 @ 23:55:08
URL: http://mrtias.blogspot.com
Postat av: Jannice

SATC :)

2008-08-21 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0