Partybilder med äckelvarning!

Hade jättekul igår! Även om det tyvärr inte blev så mycke dansande... Ida kom hit vid sjutiden (mina föräldrar var bortbjudna så vi hade huset för oss själva). Satt på altanen och pimplade vin och spelade TP. Jag förlorade faktiskt inte! ;-)

Åkte ner på stan kl 24. På Trädgårn var det rätt lagom mycke folk så det var trevligt :) Vi fastnade dock på en toalett där vi pratade strunt och drack insmugglad cider.

Träffade på Sofie, min vapendragare från gymnasiet. Eftersom vi inte haft någon kontakt på över två år så var det jättekul att prata med henne. I två timmar efter stängning stod vi och återupplevde gamla minnen... :-)

Lite bilder kommer här. Passar på att varna känsliga läsare för diverse osmakligheter...

  
1. Varför ser jag alltid ut som en död jäkla fisk på kort?
2. Ida var väldigt röd
3. vin!

  

Vi var så upptagna av vårt sällskapsspelande att vi glömde släppa ut hundarna :( Trollet har alltid haft dålig mage och om man inte är aktsam så kan det gå som på bilderna. Ida hade dessutom oturen att kliva i det ;-)

   
1. Wilma
2. Titta va lila och fina vi är :)
3. Ida och Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0