Saknad

Jag saknar Stockholm! Speciellt när det är fint väder... Måste åka dit snart. Planerar att dra med mig A-K sista helgen i juli..
Saknar yoghurtglassen i Gallerian
Saknar min lägenhet
Saknar allt folk!

Men det förstås, det finns fördelar med Ludvika också :) Fördelar som uttalas familj och vänner. Imorgon åker dock min familj till Luleå och blir borta över en vecka. Kommer sakna dem även om det ska bli jätteskönt att få vara själv...

... Vilket är ytterligare en sak jag saknar med Stockholm: Kvällarna i soffan framför en bra film med mig själv som enda sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Johan

...att titta på film själv är bara bra ibland, jag har jättesvårt att kolla på en hel film i ett sträck om ja sitter själv, slutar alltid med att man pausar efter halva å gör ngt annat :P

2008-07-08 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0