Slå en drill och få en "bill"

Idag gjorde jag hela åtta sidor på jobbet. Kände mig jätteduktig :)

På lunchen var vi till Coco thai och käkade, jag, Johanna och Emmi. Det var trevligt. Så trevligt att vi råkade komma 45 min för sent ;-) Men det gjorde inget...

Jag satte min bästa rubrik hittills idag. Synd bara att jag inte fick använda den :( Vi håller på med en sommarserie om vardagsbrott som man begår utan att tänka på det och dagens artikel handlade om vad som händer om man kissar utomhus på offentlig plats. Några av våra rubrikförslag:

- Slå en drill och få en "bill" (visst är den underbar!)
- Om du hänger ut den kommer snuten
- Knip igen och gör det sen


Sen minns jag inget mer. Men dom gjorde ett bra val när dom anställde mig som redigerare, eller vad säger ni? ;-)

När jag kom hem hade min familj kommit tillbaka från semestern. Var jättekul att träffa dom igen (speciellt mina underbara vovvar). Nu sitter jag här och längtar efter ett glas kallt vitt vin och tacos :)

Blir nog en hemmakväll. Jag är så jäkla trött. Får se om det blir party imorgon, Parre är ju sjuk stackarn :(

Kommentarer
Postat av: Elias

...sämst i sverige på att höra av sig, i know! Men hoppas du har det toppen hemma i skogen :P Kom ner, vettja!



2008-07-18 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0