Jag är en dålig bloggare

Blir inte mycket bloggande nu av anledning att jag inte har tid helt enkelt. Det är väl nu då när jag sitter här och väntar på artiklar som jag hinner slänga ihop några rader..

Igår var en väldigt trevlig dag. Lunch på Thai med mamma. Jättegott! Efter jobbet var jag och träffade J. Det var också himla skoj ;-)

Idag är det fredag. Chefen har åkt hem och kopplat sin telefon till mig så det ringer folk hela tiden. Fattar inte hur han står ut! Snart lägger jag av luren! haha!

Ikväll blir det grillning och spel med familjen. Ska bli mysigt.

A-K frågade om jag ville med till Västerås och shoppa på söndag. Det tål att övervägas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0