Äntligen lördag!

Idag sov jag länge (för att vara jag alltså). Skippade springturen pga ösregn och cyklade istället 1,5 mil. Sedan åkte jag ner till cirkusen och tränade lite. shit vilken katastrf jag är! det känns att jag inte tränat på någon månad. Flickisarna är sega och spliten är inte vad den borde vara... suck... Skyller på att det är tråkigt att träna själv..

Parre ställde in vår utgång pga förkylning. Istället träffades vi på Engel över en fika och uppdaterade varandra angående våra liv. Trevligt... Synd att hon inte hamnar i Sthlm i höst :(

Sitter och väntar på Ida. Solen börjar titta fram... underbart! Ska gå och snygga till mig snart... Ikväll ska vi dansa häcken av oss! :)

Sist men inte minst: familjens bilder från semestern uppe i Luleå gjorde mig lite vemodig. Fatta att jag valde bort denna idyll till förmån för JOBB! Well, jag får ju pengar iaf..

  
1. Campingplatsen
2. stures nya båt
3. Farmor och farfars sommarstuga (numera faster och Stures)

  
1. Stugen
2. Lillebror Erik, mamma, kusin Erika, faster Karin
3. Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0