Bomull is the shit

När jag var 12 år var jag och shoppade med en kompis. Jag hittade en tröja som jag tänkte köpa. Min kompis tittade på tröjan och sa:

- Men det är ju 100% bomull i den ju! Den kan du inte köpa!
- Varför? undrade jag förvånat
- För att bomullskläder blir jätteuttänjda i tvätten...

Sedan dess har jag inte köpt ett enda plagg med 100% bomull i. Trodde jag iaf tills jag idag tittade inuti en av mina favorittröjor som faktiskt hängt med i några år. Gissa vad det var för material i den?

Okej, jag ger mig! Måste på något vis släppa den där jäkla fixidén som funnits i mitt huvud i nästan 10 år. Det GÅR att köpa kläder med 100% bomull i. Det är exakt samma sak med korv. Jag läste i en tidning för 6 år sedan att det var enormt mycket fett i korv och sedan dess äter jag inte korv. Min hjärna är rätt knäpp, det är bara att konstatera...


Kommentarer
Postat av: Johan

haha korv äter man ju ändå inte, den innehåller ju bara de sämsta delarna av praoelev!

så passa dig på jobbet imorn :D

2008-06-11 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0