Bukfetma av fruktos!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2779779.ab
Jajamensan, nu blir man fet av fruktos också. Att dom aldrig kan ge sig! Ska jag sluta dricka juice nu? Nej inte en chans!
Men ändå... jag som nyligen upptäckt hur god Bob:s sockerfria apelsinmarmelad är! Damn också ;-)

I dag är det dock åt helvete med alla kalorier :-) Ludvikafesten går inte på sin tredje och sista dag. Ska hem till A-K och Jon om några timmar och äta mat och dricka vin... Ska bli trevligt.

Sedan blir det nog till att bänka sig i något öltält och bara njuta av stämningen. Klockan 24 spelar Pumpbolaget! Då ska jag vara yr och glad och dansa arslet av mig :-)


Kommentarer
Postat av: Johan

Party Party ^^

har haft en mkt bättre dag idag :D

2008-06-28 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0