Det klarnar :)

Nu börjar det klarna lite i huvudet på mig :) Det känns som om jag kommer att fixa jobbet även om det inte går lika snabbt som för Andreas, men det kan dom väl knappast förvänta sig heller.

Jobbarkompisarna är överlag de "gamla rävarna" som arbetade där när jag växte upp men även ett par nya yngre ansikten skymtades. På lunchen idag gick vi till China Town och åt. Hade väl egentligen inte riktigt råd men jag tyckte jag skulle ta chansen att vara lite social :)

Nu ska jag duscha (eller tja, det behövs kanske inte för jag är helt dyblöt av allt regn). Sedan ska jag äta tacos och övertala pappa att skjutsa mig hem till A-K. Även Annica hänger med ikväll! Underbart!

Nu har det inte blivit några bilder på ett tag. Trist, jag vet. Men på söndag kommer bilder från ikväll och lördag så håll ut lite till ;-)


Kommentarer
Postat av: Johan

fyfan, det gick ju bra att ta sig hem igår...INTE!!

först var det stopp vid mariatorget, snuten hade tagit 50 pers som de vackert placertat upp mot väggen såg ja när tåget väl åkte :)

hann precis till sthlm c och hann med tälje-tåget, såg på tavlan att ett märsta-tåg var 27 min sent, tänkte: "jaha nu strular tågen i hamn igen" men det gjorde de inte, var bara "stenkastning" vid järna och rönninge, så jag missa såklart min buss i tälje.... var bara å sitta å vänta på sista bussen :P

så kom hem redan 0145 igår fast jag åkte vid 2330 från hornstull :@

hoppas du hade det bra igår efter :)

2008-06-15 @ 11:08:19
Postat av: frida

Oj, om jag inte hade tyckt så synd om dig så hade jag skrattat ;-) Det lät inge vidare. Himla kul att du hängde på iaf. Det får vi göra om fler gånger :)

2008-06-15 @ 21:25:18
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0