Lyckad kväll :)

En oerhört lyckad gårdagskväll måste jag säga... nog den roligast kvällen i Ludvika på flera år :)

Förfest hos Anna-Karin (och Jon). Blandade massa drinkar - vissa goda, vissa mindre goda..
Ida och Anni kom vid åtta-tiden. Jon byggde en vattenpipa... haha!

Ner på stan vid halv 12 och lyssna på Pumpbolaget. Dom spelade Magnus Uggla vilket gjorde mig helt lyrisk :) Lite vin på Akropolis och sedan ett besök på Trädgårn..

.. vilket var helt kanon! Sist jag var till Trädgårn lovade jag mig själv att aldrig gå tillbaka dit (vilket jag lovat de senaste tre åren). Men denna kväll alltså... Gratis drinkar ;-) Mycke äldre folk (tack och lov). Gamla ragg, gamla cirkuskompisar, gamla klasskompisar! You name it! Helt underbar musik också vilket inte hör till vanligheterna. Så till er Ludvikabor som missade Trädgårn denna helg säger jag bara - otur!

Blev tyvärr inte så supermånga bilder eftersom min kamera dog (som vanligt). Men nu ska jag beställa en ny!

  
1. Visst har jag gjort ett fint fruktfat?
2. Mat: Min guacamole (stavning?) och A-K:s goda kalkonröra
3. A-K ;-)

  
1. En av våra tjusiga drinkar: "Isbjörn" (vodka, blue curacao, sprite zero)
2. Jon med sin hemgjorda vattenpipa som faktiskt funkade... ett tag iaf ;-)
3. A-K:s korkskruv som ser ut som en ängel. Vi hittade en man till henne när vi vände på spisskrapan. Hahahahaha!

  
1. Anni :-)
2. Anni, Ida, Jon och A-K som gömmer sig bakom
3. Var bara tvungen att ta kort på det här hustet. Jag har alltid tyckt att det är så likt Morran i Mumintrollen! Haha!

Kommentarer
Postat av: Johan

hahahhaha grym vattenpipa :D

2008-06-29 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0