Stadsfest i Ludvika

Festdag nr 2. Eller tja, nr 1 för oss ordentliga människor som prioriterade jobb framför festande under gårdagen.

Kvällen har varit trevlig. Började hemma hos Parre med singstar och groggande. Jag och AK höll oss dock till cider (vi sparar oss till imorgon). Kl 22 gick vi ut på stan och tittade på "Noice". Dom var sådär...

Vin på Akropolis uteservering. "Pain" kl 24 :) Det roliga med Ludvikafesten är att ALLA är ute. Stora som små. Stan var knökfull och ändå tycker jag att det var mindre folk än tidigare år...

Nytt för i år är det obligatoriska inträdet på 20 spänn. Känns liter knäppt att betala för att få vara på stan, men jag stödjer mer än gärna vår lilla folkfest :)

Lite bilder från ikväll:

  
Vår parkering ockuperas av Axels nöjesfält          Ida och AK äter pizza

   
Patricia                             Singstar                             Alla utom Anni

  
Sanna och Layna            Noice på uppträder        Sanna, Layna och Parre

  
Jag och Parre                  Vin på Akropolis               Tivoli by night


Kommentarer
Postat av: Parre

Oj de där utomhusbilderna minns jag verkligen inte, och ändå ser man inte så hemskt dragen ut.. då har man lyckats! Träffade du på Janne "massören" förresten? haha

2008-06-29 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0