Tacken för att man är snäll och hjälper till!

Idag har jag jobbat min första dag på egen hand. Det gick faktiskt väldigt bra måste jag säga :) Stressigt som sjutton eftersom måndagstidningen skulle påbörjas samtidigt som fredagstidningen skulle knåpas ihop. Dessutom skulle jag göra två nöjessidor till del 2. Dom har en liten annorlunda layout än övriga tidningen så det var en utmaning men jag tror jag grejade det hyfsat bra...

Dessutom var jag med i tidningen idag! En stor bild över nästan hela sida 7. Therese skrev om vandalisering på offentliga toaletter och jag gjorde misstaget att ställa upp som statist på en bild som blev allt annat än bra (eller tja, bra bild med dåligt motiv). Hur mycket jag än tjatade så ville dom inte gå med på att ta en annan bild. Dock kunde jag redigera bort det mesta av mig (min finne på hakan exempelvis) innan det gick i tryck...

... Men tydligen så var dom dumma och lade ut den på webben också! Hela bilden! Det var pinsamt. Dom bara skrattade. Där fick man för att man är snäll och hjälper till! ;-) Så nu när skadan redan är skedd så kan jag ju lika gärna visa bilden för er också.. haha

 <--- Skitbilden

Och här kan ni läsa artikeln: http://www.dt.se/nyheter/ludvika/article323223.ece

Kommentarer
Postat av: Johan

Det var ju en bra bild ju :)

inga noje's-nyheter som du skrivit på hemsidan då? :)

2008-06-20 @ 07:30:39
Postat av: frida

Nix, jag skriver inte utan redigerar bara :) men det är inte så bara ;-)

2008-06-20 @ 14:37:09
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0