Blondinvarning!

Ibland är jag bra jäkla korkad!

Lyckades få till ett par alldeles perfekta ögonbryn imorse. Once in a lifetime! (Iaf i när det gäller mig) Så jag beslöt mig helt sonika för att föreviga dem, så jag satte mig framför datorn och slog på kameran.

Det jag såg gjorde mig rädd. Jag satt mitt framför dataskärmen men hur jag än vred och vände på mig så blev jag inte rak. Den hemska slutsatsen jag drog av detta var att jag var sned hela jag. Att huvudet satt snett på kroppen!

Efter ett ganska bra tag (och många desperata poser framför kameran) lyckades jag tillsist lista ut anledningen till att jag var skev. JAG satt mitt framför datorn men vad hjälpte det när KAMERAN sitter till höger på skärmen!?

Hahahahahahaha! Synd att jag inte kan skylla på hårfärgen längre ;-)

Kommentarer
Postat av: Katinka

Hahahhahaa!!!

2008-03-05 @ 10:52:41
URL: http://tinkalinka.blogg.se
Postat av: Mr Tias

Men ärligt, det är är ett mycket avancerat "tänk" i perspektiv. Det kan tänkas ses som trivialt, men att du löste detta problem var mycket bra - när du ställs inför problem i framtiden så arbeta lika metodiskt.

Ok, slut på de pedagogiska ... Asgarv, det var ju riktigt skojigt.

2008-03-05 @ 19:17:55
URL: http://mrtias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0