Cirkus och dagisbarn

När man har händerna fulla och "måste-göra-saker" upp till tänderna så ser man fram emot en vecka ledigt. Men när denna vecka äntligen kommer, vad händer då? Jo, man uppträcker att det är roligare att ha för mycket att göra än att inte ha något alls...

För att döva tristessen tillbringade jag eftermiddagen på mammas dagis. Det var faktiskt riktigt skoj. Läste saga för världens sötaste lilla Tilde och gjorde John Travolta-moves med det äldre barnen till tonerna av den "spelade fisken" som en gång i tiden hängde på väggen hemma hos farmor och farfar i Luleå (tror jag iaf... en födelsedagspresent till farfar men jag tvivlar faktiskt starkt på att dom hängde upp den)

Därefter åkte jag till cirkusen och var med på tisdagsträningen. Barnen blir bara mindre och mindre (vilket känns riktigt konstigt). Mina armar blir dock bara starkare och starkare (vilket däremot känns helt underbart!) Fick även träffa Ola. Han är min favoritfarbror :)

Imorgon ska jag luncha med lillebror på thai-restaurangen. Fika med Ida och (förhoppningsvis) Anni på kvällen. Längtar!

Just ja! Fick mina filmer idag! Så ikväll blir det Hitchcock-kväll med "Repet" och "Arvet".


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad är det jag läser, är du hemma än? I så fall, kan vi leka!!!!? Puss

2008-03-19 @ 07:34:00
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0