Om ingenting... typ

Sitter här hemma på Knutsbo med föräldrar och morföräldrar. Det blev inge party idag men det gör ingenting för jag tror jag håller på att bli förkyld. Antingen det eller så är jag allergisk mot alla påskliljor som invaderat huset.

På måndag bär det av till Stockholm. Ska bli skönt att komma hem (lägg märke till att jag säger "hem" till allting). Saknar min lägenhet. Saknar Flempan. Saknar storstadspulsen med take-away-latte och Metro sena kvällar på pendeln/t-banan.

Har egentligen inget vettigt alls att skriva men jag skriver ändå. Idag sökte jag en fotokurs till hösten. Hoppas jag kommer in för det vore så himla kul! Dessutom tror jag det kan vara bra att kunna fotografera som journalist :)

Nej, nu ska jag äta fikon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0