Om ingenting

Har suttit och pillat lite med uppsatsen nu på förmiddagen. Försökt lägga in fotnoter, göra innehållsförteckning och sånt. Nu äter jag upp det allra sista av mammas godomligt goda kycklinggryta. Måste be henne göra mer nästa gång jag åker hem! (fast då blir det väl mest bara påskmat kan jag tänka mig)

David och Parre ville att jag skulle komma till Södertälje i eftermiddag. Tja, jag bangar inte så länge jag hinner hem till kl nio och veckans höjdpunkt: Grey´s anatomy!

Först måste jag dock åka en sväng åt motsatt håll. Närmare bestämt till Medborgarplatsen och lämna tillbaka lite böcker så jag inte får böter. Skulle ha lämnat dom igår när jag ändå var inne i stan. jaja... Tillbaka måste dom iaf iom att böterna ligger på 5 kr/dag och räknat på 8 böcker så blir det ju en del....

Imorgon ska jag tvätta. Kl 6! Rena döden med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0