Singing bee och tacos :)

Har nyss käkat upp taco-resterna som blev kvar sedan igår. Mums :) Jag måste faktiskt säga att gör världens godaste guacomole.

Kikar på "Singing bee" som är ett sådant där program som alla avskyr men som jag tycker är hur underhållande som helst. För tillfället är jag mest fascninerad över att ingen av de fyra första deltagarna kunde texten till Europes "final conutdown".

Förövrigs så är det fortfarande Grey´s anatomy som gäller. Pinsamt nog så måste jag erkänna att jag spenderat i stort sett hela dagen framför tv:n. Usch jag får nästan lite dåligt samvete...

Jag älskar verkligen Grey´s och speciellt alla gamla avsnitt. Den här säsongen är det för många gamla borta för att det inte ska hugga till lite i hjärtat varje onsdag kl 21 när man slår på tv:n och inser att både Kate Walsh och Isaiah Washington inte är med längre :( Det är nästan som att förlora gamla vänner.... Men så länge Patrick "McDreamy" Dempsey är kvar så är jag nöjd. Han är inte direkt snygg men det är något jäkligt sexigt över karln som jag inte riktigt kan sätta fingret på... grr...

 McDreamy


Kommentarer
Postat av: Mr Tias

Grey´s anatomy - jag har nog sett den serien när jag bläddrat på TVn. Men ärligt, det är pinsamt - jag vet faktiskt inte säkert vilken av alla läkarserier det är om jag skulle få några uppspelade framför mig. Som tur är - ingen av mina kompisar bryr sig.

Tacos ... gudarnas mat, det är ju så djäkla mumsigt att få ha en massa gottigt och sedan plocka på sig precis det man vill ha. Starkt ska det vara och till det dricker man kallt vatten.

Tränar mycket? Jag tycker att jag tränar "lagom", dvs 2ggr/v så länge jag är frisk. Det finns de som tränar oftare, men jag har ett stressigt jobb så jag orkar inte träna mer ofta. Om du kollar in min blogg igen så ser du precis ett nytt inlägg om min träning, då kan du ju avgöra om det är mycket eller inte.

"Final conutdown" - då jag har pluggat väldigt mycket så måste jag vara kritisk till texten. Kommer inte ihåg exakt nu, men de pratar t.ex. om "ljusår" och avståndet till Mars är verkligen inte i den storleksordningen. Men ... jag gillar låten (för vad den är) men kan inte texten - inte min grej att lära sig texter.

2008-03-02 @ 21:09:35
URL: http://mrtias.blogspot.com
Postat av: reb

Hehe ok, trevligt!
Oh, känns som man är den enda i sverige som inte kollat på melodifestivalen haha! men så hatar jag fan schlager med! ;)
kram

2008-03-02 @ 23:07:01
URL: http://ljudeffekt.blogg.se
Postat av: Parre

Åh! jag saknar dig, måste träffas snart.. Vad snygg din blogg har blivit förresten. Idag sker det, jag blir brunett! Förresten jag drömde om dig, du uppträdde ca 30 min högt upp i luften på en stål"barr".. typ var som ett industri-område fast ändå värsta galan.. Galet var det i alla fall, och du imponerade på alla..

2008-03-03 @ 09:14:51
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0