cykeltur i Stockholm

Idag tog jag med cykeln in till stan för en liten cykeltripp :) Himla trevligt var det. Cyklade från södra station ner till Tantolunden över västerbron, Rålis och tillsist centralen.

Parkerade längs Kungsgatan och fick olja över hela mig när jag skulle låsa cykeljäveln! Dessutom skrapade jag upp mitt sår på vänster knä :(

Blodig och oljig träffade jag Björn, Björn och Mona som kommit för att se Kiss-konsertern ikväll. Vi gick och åt mat (eller tja, dom åt och jag tittade på) Sedan åt vi yoghurtglass i Gallerian! Hur ska jag överleva sommaren utan den glassen???

När jag skulle hem fick jag reda på att man inte får åka pendel med cykel från centralen. Det var just snyggt! Så det var bara att cykla tillbaka till söder. Där kom nästa bakslag: Man får inte åka med cykel mellan 15 och 18. Så jag fick snällt sätta mig och vänta till kl 18. Det var ju sådär lagom kul...

Skyller på att jag är lantis ;-)


Kommentarer
Postat av: Patricia

men shit får man inte cykla nu längre, är det för rusningstrafiken eller?

Åh längtar tills vi ses nu, blev att tänka.. hm undrar när det är?

Har hänt så mkt små och stora saker jag bara längtar av längtan (udda mening) att få berätta om.

Saknar dig så, sjukt mycket!

Ja visst var de heta, och tur med vädret hade dem (för att låta riktigt svensk).

2008-05-30 @ 23:57:34
URL: http://parris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0