Det blir aldrig som man tänkt sig

image432

Planerna för kvällen var som sagt att träffa klassen och gå till Berns och lyssna på Johan och Daniel. Så blev det inte. Istället hamnade jag med Emma och henne kompisar i Tantolunden. Hade bara tänkt stanna en stund och sedan fortsätta till Humlegården men när solen gått ner vid niotiden så övergav jag den idén och bestämde mig för att åka hem med de andra. Var inte alls nå partysugen idag...

Alltså har jag sparat minst 100 kr idag :) Dessutom hade jag fått ett mail när jag kom hem där det stod att klassträffen var flyttad till Josefin i Årsta. Med andra ord hade jag blivit SUR om jag åkt till Humlegården och det inte varit någon där...

  

Kommentarer
Postat av: Johan

...nä oftast blir det bättre :)
ni verkar ju haft trevligt om man ser till bilderna :)

2008-05-29 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0