En lyckad fredag

Gårdagen var väldigt lyckad måste jag säga och till stor del berodde det på det underbara vädret :)

Efter att ha städat hela lägenheten inför mammas besök idag (lördag) så tog jag tåget till Södertälje där jag blev upplockad av David och Jenny vid stationen. Grillning och ciderdrickande på en solig gräsplätt. Underbart!

   
    

Vid niotiden tog jag tåget in till Stockholm. Fastnade i Södertälje hamn pga tågfel. Jäkligt irriterande! Jag kom till centralen vid 10-halv 11 och därifrån promenerade jag till Kungsträdgården där gympa-folket spenderade kvällen (något jippo som kallades clownnäsans dag). Det var faktiskt himla kul. Lite uppträdande och så...

Därefter åkte vi till Älvsjö och "festade" lite. Sov ca 3 timmar inatt vilket inte var så lyckat eftersom jag ska träffa mamma kl 11. Har iaf hällt i mig lite kaffe så nu är det SHOPPING som gäller för hela slanten :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0