Fredag

Idag har varit en skön natt (är det korrekt svenska förresten?). Jag sov oavbrutet tills klockan ringde 7.30 (dvs jag hostade ingenting!) Orkade t.o.m. snöra på mig skorna och jogga en halvmil :)

Kl 11 ska jag träffa B vid centralen. Sedan väntar en dag på stan. Ingen shopping idag eftersom jag inte har nå pengar. Får enbart 2700 från csn och de går oavkortat till hyran (Får man ens så mycket? brukar inte bidraget vara mindre i maj?) 

Däremot blir det fett- och sockerfri yoghurtglass i Gallerian och sedan sushi och "Talang" ikväll. Blir nog trevligt :) Imorgon ska vi på Skansen och sedan se på Eurovision och ut och partaja :)

Hmm... dyr helg med andra ord...

Jag som sparar pengar till min och A-Ks lilla minisemester 6 juni. Någon som vet något centralt och billigt vandrarhem i Gbg förresten?

Nej, nu ska jag vara effektiv... Diska, borsta tänderna och klä på mig.

Vi hörs!
Ha en trevlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0