Fredag

Jag ÄLSKAR fredagar!

Att göra idag:

* Springa runt Knutsbotjärn
* Träffa Anna-Karin :)
* Simma
* Besöka Systembolaget
* Träna på cirkusen
* Göra sushi
* Äta sushi och se på Talang

Gårdagen: Filmkväll med Stefan, Björn och Nettan. Himla trevligt :)
Är SÅ avundsjuk på Stefans lägenhet! Den är helt underbar! En etta som är avdelad i små rum så den ser ut som en tvåa men ändå jätteöppen med snedtak och sånt... lovely :)
Bilder kommer senare när jag åkt hem till Sthlm och kan lägga in dem i datorn.

Längtar till sommaren! Men jag kan inte riktigt sluta gräma mig över att jag inte kan åka med vare sig till Lule eller Tyskland... men men, such is life ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0